Ismerd meg 7 lépéses weboldalkészítési folyamatunkat

. . . avagy így lesz Neked is márkát erősítő, egyedi és emlékezetes weboldalad
Görgess

Igényfelmérő beszélgetés

01

Kapcsolatfelvétel után az első lépésben megismerkedünk egymással és a céljaiddal

Az első online találkozó alkalmával alaposan átbeszéljük a projekt célját, hogy mit szeretnél elérni a weboldallal és milyen eredménnyel lennél elégedett. Természetesen mi is javaslatot teszünk funkciókra és megoldásokra, amelyek szükségesek lehetnek a cél elérése érdekében. Szó lesz határidőkről, költségkeretről, a jelenleg rendelkezés álló erőforrásokról, mint például a design és a tartalom.

Ez a találkozó teljes mértékben díj- és kötelezettségmentes. Ettől függetlenül már itt is azon leszünk, hogy hasznosnak érezd és olyan információkkal lássunk el, amelyek segítenek abban, hogy leendő weboldalad a lehető legjobban működjön és elérje a célját.

Árajánlat és szerződés

02

Könnyen érthető árajánlatot adunk és minden részletet tisztázunk, hogy ne érjenek meglepetések

Miután alaposan átbeszéltük az igényeidet, és úgy érzed, hogy velünk szeretnél együtt dolgozni az elképzeléseid megvalósításán, küldünk Neked egy árajánlatot, amely tartalmazza a projekt teljes költségét, a határidőket és a vállalt feladatokat.

Ha elfogadod az ajánlatot, akkor először a szerződéskötésre kerül sor, hiszen kölcsönös érdekünk, hogy a projekt átlátható és tiszta keretek között valósuljon meg.

Felfedező fázis

03

Feltérképezzük a márkádat, megismerjük a piacodat, hogy az új weboldalad tényleg eredményes és a vállalkozásodhoz méltó legyen

Ebben a fázisban megismerkedünk a márkáddal, annak történetével, szellemiségével, stílusával, versenytársakhoz képesti előnyeivel, hogy biztosak legyünk abban, hogy a leendő weboldalad tükrözi majd az általad képviselt értékeket.

Megvizsgáljuk a hazai és nemzetközi megoldásokat, mi az ami bevált, és mi az, amiben érdemes különbözni.

Az így gyűjtött információkat használjuk fel az üzleti célok, a célközönség, a webdesign meghatározásához, végül az adatok alapján kialakítjuk a weboldal struktúráját.

Stratégiai fázis

04

Megtervezzük a tartalmat, megírjuk a szöveget és elkészítjük weboldalad drótvázát

A weboldal szövege, tartalma váltja ki az érdeklődést és késztet cselekvésre, ezért a tartalomtervezésre kiemelt hangsúlyt fektetünk. Bevált módszereket alkalmazunk, hogy mit, hogyan, milyen sorrendben jelenítsünk meg az oldalon annak érdekében, hogy a projekt elérje célját.

A stratégiai fázisban készítjük el a weboldal drótvázát, amely meghatározza az elrendezést, a tartalom elhelyezkedését és a funkciókat.

A drótvázba illesszük bele a végleges szöveget. Ha nem szeretnél a szövegírással sem bajlódni, akkor ezt a feladatot is nyugodtan ránk bízhatod.

A drótváz és a szöveg elfogadása után lépünk tovább a design fázisba.

Design fázis

05

Egyedi és igényes designtervet készítünk, amely kiemeli márkád személyiségét és értékeit

Egy átlagos megjelenésű weboldal nem kelt átlag feletti benyomást. Ezzel szemben egy lenyűgöző webdesign felkelti a figyelmet, bizalmat épít, az aprólékosan kidolgozott részletek pedig tükrözik a cég megbízhatóságát és profizmusát.

Ennek megfelelően a design fázisban – az elfogadott drótváz alapján – olyan designtervet készítünk, amely összhangban van a márkád személyiségével, és amely hatékonyan kommunikálja értékeit és üzenetét a célközönség számára.

Arra is ügyelünk, hogy a design ne csak esztétikus legyen, hanem segítse a látogatókat abban, hogy könnyen eljussanak a konverzióig.

Fejlesztési fázis

06

Életre keltjük a megálmodott designtervet

Miután elfogadtad a designtervet, akkor készítjük el magát a weboldalt, amely hűen követi az elkészült tervet.

A weboldalkészítés  során gondosan ügyelünk arra, hogy a honlap minden képernyőméreten és készüléken optimálisan jelenjen meg. Továbbá  arra is figyelünk, hogy könnyen megtalálható legyen a keresőkben, gyorsan betöltődjön, így biztosítva a legjobb felhasználói élményt mindenki számára.

Ha nemzetközi piacra készülsz, weboldalad többnyelvűsítését is ránk bízhatod.

Támogatói fázis

07

A weboldalad átadása után is elérhetőek maradunk és szívesen segítünk

A hosszú távú kapcsolatban hiszünk, ezért a weboldal átadása után is elérhetők maradunk, és bármikor szívesen segítünk, ha probléma adódik vagy kérdésed van.

Segítünk, amikor szükséged van ránk. Átvállaljuk a weboldalad karbantartását, üzemeltetését. Feltöltjük az új tartalmakat, például blog bejegyzéseket, és elvégezzük az igényelt módosításokat.

A célunk az, hogy weboldalad mindig naprakész legyen és folyamatosan jól teljesítsen, így segítve a sikeredet és a látogatóid elégedettségét.

Miért válassz minket?

Ügyfeleink visszajelzései alapján

Pacsi ikon

Családias légkör

Házaspár lévén egy család vagyunk, és ezt a családias szellemiséget visszük át ügyfeleinkkel való kapcsolatunkba is. Türelmesek, barátságosak vagyunk, közvetlenül kommunikálunk. Odafigyelünk az igényeidre és segítünk, ahol csak tudunk.

tervezés ikon

Tervezhetőség, átláthatóság

A vállalkozói időd értékes, ezért célunk, hogy a weboldalkészítés folyamata az elfoglalt vállalkozók számára is könnyen követhető és kiszámítható legyen. Átláthatóan és tervezhetően dolgozunk, sosem leszel váratlan helyzet elé állítva.

Egyedi látványvilág ikon

Egyedi, márkához illő látványvilág

Minden márka egyedi, így a webdesignnak is tükröznie kell ezt az egyediséget. Képesek vagyunk különböző design stílusokban dolgozni, hogy a végeredmény tökéletesen illeszkedjen a márkád látványvilágához.

Üzleti szemlélet ikon

Üzleti szemlélet

Üzleti szemlélettel és proaktív hozzáállással dolgozunk a weboldaladon úgy, mintha a saját vállalkozásunkhoz készülne. Kreatív ötletekkel és értékes javaslatokkal támogatunk téged, hogy a legjobb eredményeket érhesd el.

weboldalkészítés - részletek ikon

Figyelünk a részletekre

Minden munkánk során nagy figyelmet fordítunk a részletekre, hiszen tudjuk, hogy a harmonikus és különleges megjelenés titka éppen ezekben rejlik. Így garantáljuk, hogy a weboldalad mind esztétikailag, mind funkcionalitásban magas színvonalú lesz.

ikon ai

AI kompatibilisek vagyunk

Nem állunk meg a fejlődésben. Folyamatosan tanulunk és figyelünk a legújabb trendekre, így már alkalmazzuk a mesterséges intelligenciát is a weboldalkészítési folyamatban.

Munkáink

Gyakran ismételt kérdések

Hogy mennyibe kerül egy weboldal, az természetesen projektfüggő, ezért is van szükség az igényfelmérő beszélgetésre.

De azt is tudjuk, hogy szívesebben veszel részt ezen a beszélgetésen, ha tudod, mire számíthatsz az árak tekintetében.

Ennek fényében az árainkat nyilvánossá tettük, amelyeket megtekinthetsz az Árak oldalon.

Ha további részleteket szeretnél megtudni arról, hogy miért kerül ennyibe egy weboldal, olvasd el blogbejegyzésünket ebben a témában.

Bár az online beszélgetés nagyszerű módja az igények felmérésének, természetesen van lehetőség személyes találkozóra is, különösen ha Szegeden élsz.

Örömmel látogatunk el a szegedi irodádba, vagy szervezünk egy igényfelmérő beszélgetést egy köztes helyen, egy jó kávé mellett, ahol alaposan megismerhetjük egymást és a vállalkozásod céljait.

Ha személyesen szeretnél velünk találkozni, kérlek ezt jelezd a fenti űrlapon keresztül az üzenet mezőben.

A weboldalad elkészítésének ideje több tényezőtől függ. Egyik az oldal komplexitása, azaz mennyi aloldalból áll és milyen funkciókra van szükséged. Egy egyszerű, egyoldalas weboldal természetesen gyorsabban elkészül, mint egy több aloldalt tartalmazó, bonyolultabb struktúrájú oldal.

A másik fontos tényező, hogy rendelkezésre áll-e a tartalom és az arculati elemek. Ha ezeket a projekt során alakítjuk ki, akkor ez lényegesen meghosszabbítja az elkészítési időt.

Végül pedig fontos szerepet játszik a Te visszajelzési sebességed is, hiszen a weboldalkészítés egy közös folyamat, amiben – főleg az elején – az aktív közreműködésedre lesz szükség.

Tapasztalataink alapján egy több aloldalas, minden szolgáltatásunkat (stratégia, szövegírás, egyedi design, oldalépítés) igénybe vevő weboldal készítése általában 2-3 hónapot vesz igénybe.

A weboldalak elkészítéséhez WordPress-t használunk, mely a világ legnépszerűbb tartalomkezelő rendszere.

Természetesen fontos megjegyezni, hogy a WordPress, mint minden technológia, csak egy eszköz, melynek vannak előnyei és hátrányai. A megfelelő eszközt pedig az üzleti célok és szükségletek ismeretében kell kiválasztani.

Mi a WordPress-t az alábbi tulajdonságai miatt választottuk:

Gyorsabb munkafolyamat: No-Code oldalépítő bővítmények segítségével rövidebb idő alatt hozhatunk létre weboldalakat, mint hagyományos programozási módszerekkel. Ennek köszönhetően a weboldalad hamarabb elkészül, és az esetleges módosításokat, vagy új ötleteket is gyorsabban tudjuk megvalósítani.

Költséghatékonyság: A WordPress rendszerben rengeteg kész funkció és bővítmény áll rendelkezésre, így nem kell drága fejlesztői órákat fizetned alapvető funkciók létrehozásához. Ez a gyorsaság pedig nemcsak időt, de pénzt is megtakarít számodra.

Rugalmasság: A WordPress platform rengeteg bővítménnyel rendelkezik, amelyek széleskörű funkcionalitást biztosítanak. Így könnyedén hozzá tudjuk igazítani a weboldalt a saját egyedi igényeidhez és elvárásaidhoz.

Igen. Miután aláírjuk a szerződést, előlegszámlát állítunk ki, ami a teljes projekt díjának 50%-a. Ezzel biztosítjuk a kölcsönös elköteleződést a projekt sikeres befejezése érdekében. A fennmaradó összeg a projekt átadása előtt kerül kiszámlázásra, de legkésőbb a munka megkezdését követő 4. hónap végén. Ez egyfajta motivációs határidő mindkettőnk számára, hogy ennyi idő alatt összehozzuk a weboldalt.

Először is arra kérünk, bízz a szakértelmünkben. Minden elképzelésed, javaslatod fontos számunkra, és a végső cél mindig az, hogy Neked és a vállalkozásodnak a legjobbat nyújtsuk. Azonban előfordulhat, hogy egy-egy javaslatoddal nem értünk teljes mértékben egyet. Ilyenkor természetesen mindig őszintén elmondjuk a véleményünket, és megbeszéljük veled, hogy mi lenne a legjobb megoldás.

Másodszor, az együttműködésünk sikere érdekében nagyon fontos, hogy aktívan vegyél részt a folyamatban. Az elején számos információra lesz szükségünk a részedről, és rendszeres egyeztetéseket tervezünk, legyen az online vagy személyes találkozó. Ha saját fotókat szeretnél használni a weboldaladon, a fotózás leszervezése is a Te feladatod – de természetesen itt is minden segítséget megadunk, hogy zökkenőmentesen menjen a munka.

Végül, de nem utolsó sorban, szeretnénk hangsúlyozni, hogy nagyon fontos, hogy maradjunk a kiválasztott úton. Azaz, ha valamilyen döntést meghoztunk a weboldaladat illetően, próbáljunk meg kitartani mellette – persze, hacsak valami váratlan nem történik. Ha gyakran változtatjuk a tervet, az sajnos bonyolíthatja a munkát és lassíthatja a weboldalad elkészítését és extra költségekkel járhat.

Jelenleg több termékes webshopokat sajnos nem vállalunk. A legjobban olyan vállalkozásoknak tudunk segíteni, akik magasabb értékű szolgáltatásokat vagy terméket értékesítenek. 

Ha bármilyen további kérdésed merül fel, vagy egyéb okból szeretnél velünk kapcsolatba lépni, örömmel állunk rendelkezésedre. Írhatsz nekünk e-mailt, amelynek címét az oldal alján találod. Ha pedig szívesebben beszélsz telefonon, akkor találsz ott egy telefonszámot, amelyen keresztül Imi fogadja a hívásodat.

Ahol a kreativitás és a logika találkozik

Milyen tartalom

kerüljön a weboldaladra?

Nézd meg és kövesd Facebook oldalunkat, hiszen weboldalkészítéssel kapcsolatos hasznos tippeket olvashatsz tőlem, Imitől.

Kövesd Facebook oldalunkat, tényleg megéri!