Jelentkezz egy 30 perces, ingyenes, igényfelmérő beszélgetésre, hogy személyre szabott ajánlatot készíthessünk neked

. . . mert nincs két egyforma vállalkozás, így nincs két egyforma projekt sem

Miért van szükség az igényfelmérő beszélgetésre?

A sikeres weboldalkészítés nemcsak a technikai ismereteken alapul, hanem azon is, hogy mennyire vagyunk képesek megérteni a vállalkozásod céljait és közvetíteni az értékeit.

Ezért az első lépés mindig egy ingyenes igényfelmérő beszélgetés, ahol lehetőségünk lesz megismerni téged, a vállalkozásodat, az elvárásaidat és céljaidat.

Ez a találkozó semmilyen kötelezettséggel nem jár, a végén pedig Te döntheted el, szeretnél-e velünk dolgozni. E beszélgetés nélkül azonban nem tudunk pontos ajánlatot készíteni számodra.

Itt jelentkezhetsz az igényfelmérő beszélgetésre

Kérlek töltsd ki az alábbi űrlapot, add meg kapcsolati adataid, hogy a következő lépésekről értesíteni tudjunk. Ne aggódj, adataidat bizalmasan kezeljük, ahogyan azt mi is elvárnánk másoktól.

Mi fog történni a jelentkezés után?

01

Időpontfoglalás

Emailben megosztjuk veled az időpontfoglaló oldalunk linkjét, ahol kiválaszthatod a számodra legalkalmasabb időpontot a beszélgetésre. Foglalás után pedig kapsz egy Google Meet linket, melyen keresztül a beszélgetést megtartjuk.

02

Kérdőív kitöltése

Küldünk egy rövid kérdőívet is, mely segít nekünk abban, hogy alaposabban megismerjük vállalkozásodat, elvárásaidat és céljaidat. Kérünk, hogy szánj időt a kitöltésére, ennek hiányában a beszélgetés jelentős részét a kérdőívben nem megválaszolt kérdésekre kell fordítanunk.

03

Online beszélgetés

A megbeszélt időpontban Google Meet-en találkozunk, ahol részletesen átbeszéljük a projekt céljait, további igényeket és a következő lépéseket.

Gyakran ismételt kérdések

Hogy mennyibe kerül egy weboldal, az természetesen projektfüggő, ezért is van szükség az igényfelmérő beszélgetésre.

De azt is tudjuk, hogy szívesebben veszel részt ezen a beszélgetésen, ha tudod, mire számíthatsz az árak tekintetében.

Ennek fényében az árainkat nyilvánossá tettük, amelyeket megtekinthetsz az Árak oldalon.

Ha további részleteket szeretnél megtudni arról, hogy miért kerül ennyibe egy weboldal, olvasd el blogbejegyzésünket ebben a témában.

Bár az online beszélgetés nagyszerű módja az igények felmérésének, természetesen van lehetőség személyes találkozóra is, különösen ha Szegeden élsz.

Örömmel látogatunk el a szegedi irodádba, vagy szervezünk egy igényfelmérő beszélgetést egy köztes helyen, egy jó kávé mellett, ahol alaposan megismerhetjük egymást és a vállalkozásod céljait.

Ha személyesen szeretnél velünk találkozni, kérlek ezt jelezd a fenti űrlapon keresztül az üzenet mezőben.

A weboldalad elkészítésének ideje több tényezőtől függ. Egyik az oldal komplexitása, azaz mennyi aloldalból áll és milyen funkciókra van szükséged. Egy egyszerű, egyoldalas weboldal természetesen gyorsabban elkészül, mint egy több aloldalt tartalmazó, bonyolultabb struktúrájú oldal.

A másik fontos tényező, hogy rendelkezésre áll-e a tartalom és az arculati elemek. Ha ezeket a projekt során alakítjuk ki, akkor ez lényegesen meghosszabbítja az elkészítési időt.

Végül pedig fontos szerepet játszik a Te visszajelzési sebességed is, hiszen a weboldalkészítés egy közös folyamat, amiben – főleg az elején – az aktív közreműködésedre lesz szükség.

Tapasztalataink alapján egy több aloldalas, minden szolgáltatásunkat (stratégia, szövegírás, egyedi design, oldalépítés) igénybe vevő weboldal készítése általában 2-3 hónapot vesz igénybe.

A weboldalak elkészítéséhez WordPress-t használunk, mely a világ legnépszerűbb tartalomkezelő rendszere.

Természetesen fontos megjegyezni, hogy a WordPress, mint minden technológia, csak egy eszköz, melynek vannak előnyei és hátrányai. A megfelelő eszközt pedig az üzleti célok és szükségletek ismeretében kell kiválasztani.

Mi a WordPress-t az alábbi tulajdonságai miatt választottuk:

Gyorsabb munkafolyamat: No-Code oldalépítő bővítmények segítségével rövidebb idő alatt hozhatunk létre weboldalakat, mint hagyományos programozási módszerekkel. Ennek köszönhetően a weboldalad hamarabb elkészül, és az esetleges módosításokat, vagy új ötleteket is gyorsabban tudjuk megvalósítani.

Költséghatékonyság: A WordPress rendszerben rengeteg kész funkció és bővítmény áll rendelkezésre, így nem kell drága fejlesztői órákat fizetned alapvető funkciók létrehozásához. Ez a gyorsaság pedig nemcsak időt, de pénzt is megtakarít számodra.

Rugalmasság: A WordPress platform rengeteg bővítménnyel rendelkezik, amelyek széleskörű funkcionalitást biztosítanak. Így könnyedén hozzá tudjuk igazítani a weboldalt a saját egyedi igényeidhez és elvárásaidhoz.

Igen. Miután aláírjuk a szerződést, előlegszámlát állítunk ki, ami a teljes projekt díjának 50%-a. Ezzel biztosítjuk a kölcsönös elköteleződést a projekt sikeres befejezése érdekében. A fennmaradó összeg a projekt átadása előtt kerül kiszámlázásra, de legkésőbb a munka megkezdését követő 4. hónap végén. Ez egyfajta motivációs határidő mindkettőnk számára, hogy ennyi idő alatt összehozzuk a weboldalt.

Először is arra kérünk, bízz a szakértelmünkben. Minden elképzelésed, javaslatod fontos számunkra, és a végső cél mindig az, hogy Neked és a vállalkozásodnak a legjobbat nyújtsuk. Azonban előfordulhat, hogy egy-egy javaslatoddal nem értünk teljes mértékben egyet. Ilyenkor természetesen mindig őszintén elmondjuk a véleményünket, és megbeszéljük veled, hogy mi lenne a legjobb megoldás.

Másodszor, az együttműködésünk sikere érdekében nagyon fontos, hogy aktívan vegyél részt a folyamatban. Az elején számos információra lesz szükségünk a részedről, és rendszeres egyeztetéseket tervezünk, legyen az online vagy személyes találkozó. Ha saját fotókat szeretnél használni a weboldaladon, a fotózás leszervezése is a Te feladatod – de természetesen itt is minden segítséget megadunk, hogy zökkenőmentesen menjen a munka.

Végül, de nem utolsó sorban, szeretnénk hangsúlyozni, hogy nagyon fontos, hogy maradjunk a kiválasztott úton. Azaz, ha valamilyen döntést meghoztunk a weboldaladat illetően, próbáljunk meg kitartani mellette – persze, hacsak valami váratlan nem történik. Ha gyakran változtatjuk a tervet, az sajnos bonyolíthatja a munkát és lassíthatja a weboldalad elkészítését és extra költségekkel járhat.

Jelenleg több termékes webshopokat sajnos nem vállalunk. A legjobban olyan vállalkozásoknak tudunk segíteni, akik magasabb értékű szolgáltatásokat vagy terméket értékesítenek. 

Ha bármilyen további kérdésed merül fel, vagy egyéb okból szeretnél velünk kapcsolatba lépni, örömmel állunk rendelkezésedre. Írhatsz nekünk e-mailt, amelynek címét az oldal alján találod. Ha pedig szívesebben beszélsz telefonon, akkor találsz ott egy telefonszámot, amelyen keresztül Imi fogadja a hívásodat.

Ezt mondják rólunk ügyfeleink

Még nem állsz készen egy beszélgetésre?

Kérj értesítést addig hasznos tartalmainkról!

Foglalj időpontot most!

Inspirálóbb, mint egy adóbevallás...

Milyen tartalom

kerüljön a weboldaladra?

Nézd meg és kövesd Facebook oldalunkat, hiszen weboldalkészítéssel kapcsolatos hasznos tippeket olvashatsz tőlem, Imitől.

Kövesd Facebook oldalunkat, tényleg megéri!